-
Co to jest wdrożenie?
Wdrożenie systemu enova365 to proces implementacji i uruchomienia oprogramowania enova365 w Twojej firmie lub organizacji.
Wdrożenie systemu enova365 polega na skonfigurowaniu i dostosowaniu go do specyficznych potrzeb i procesów firmy, przeprowadzeniu migracji danych, szkoleniu użytkowników oraz uruchomieniu systemu w pełni funkcjonalnym w organizacji.
-
Co to jest analiza przedwdrożeniowa?
Analiza przedwdrożeniowa to etap przygotowawczy przed wdrożeniem systemu enova, mający na celu zrozumienie potrzeb, wymagań i specyfiki Twojej organizacji. Jest to proces, w którym Twoja firma współpracuje z zespołem wdrożeniowym Akrosoft w celu zebrania informacji, analizy obecnych procesów, identyfikacji luk i obszarów do poprawy oraz określenia oczekiwań i celów wdrożenia.
Analiza przedwdrożeniowa obejmuje zazwyczaj spotkania z kluczowymi osobami, przeprowadzanie wywiadów, zbieranie dokumentacji, analizę danych i procesów biznesowych. Jej rezultatem jest raport zawierający wnioski i rekomendacje dotyczące strategii wdrożenia, zakresu prac, harmonogramu, zasobów i innych istotnych aspektów projektu.
-
Czy warto zawierać umowę serwisową?
Ok. 90% naszych Klientów podpisuje po wdrożeniu umowę serwisową. Chcą oni mieć zapewnioną szybką pomoc, dobry kontakt i współpracę w rozwoju systemu. Umowy nie podpisują zazwyczaj Klienci, którzy zakupili małe instalacje enova (1-2 moduły). W takim przypadku wystarczająca jest pomoc okazjonalna - świadczona na życzenie Klienta.
-
Czy połączenie przez Pomoc zdalną jest bezpieczne?
Stosowane przez nas programy (TeamViewer, AnyDesk) mają jedne z najlepszych zabezpieczeń na rynku. Połączenia są szyfrowane. Zainicjowanie połączenia wymaga po Twojej stronie uruchomienia programu do pomocy zdalnej. Widzisz na ekranie swojego komputera, co robimy. Zawsze więc masz kontrolę nad tym, jakie prace są wykonywane podczas połączenia zdalnego.
-
Jak wygląda proces przygotowania rozwiązania dedykowanego?
Na początku analizujemy Twoją potrzebę biznesową i sprawdzamy, w jaki sposób można ją zrealizować w systemie enova. Następnie przygotowujemy projekt rozwiązania i jego wycenę. Po akceptacji wyceny tworzymy wersję testową rozwiązania, którą wspólnie z Tobą weryfikujemy pod kątem zgodności z oczekiwaniami oraz poprawności działania. Jeśli wszystko jest w porządku, przekazujemy rozwiązanie wraz z dokumentacją użytkownika.
-
Czy mogę do enova wczytywać dokumenty sprzedaży wystawione w innym programie?
Tak. Jest kilka możliwości. Import może odbywać się z plików tekstowych, XML, Excel, itp. Do importu przez pliki tekstowe będzie konieczny dodatek Importy księgowe, a do importu plików XML - dodatek EDI.
Jeśli Twój program do fakturowania generuje pliki JPK_V7 lub JPK_VAT, to enova potrafi te pliki wczytywać bezpośrednio.
Jeśli pliki XML są w innych formatach, piszemy dodatkowe rozwiązanie, które w odpowiedni sposób przekształca na etapie importu dane z pliku XML na odpowiednie pola bazy danych w enova.
-
Czy mogę umówić się na połączenie zdalne na konkretny dzień i godzinę?
Tak, oczywiście. To jest nasz podstawowy sposób działania. Zwykle umawiamy się z Klientami na połączenie zdalne w danym dniu i o konkretnej godzinie.
Jeśli nie możemy się połączyć z powodu przedłużenia się pomocy poprzedniemu Klientowi, osoba z Biura Obsługi Klienta dzwoni i informuje o przesunięciu godziny połączenia.
-
Czy muszę kupić specjalny moduł w celu obsługi PPK?
Nie. Polityka producenta systemu enova365 w tym zakresie jest bardzo przyjazna. W przeciwieństwie do wielu innych producentów systemów ERP w enova365 obsługa PPK jest standardową funkcjonalnością modułu Kadry i Płace i nie wymaga zakupu dodatkowego podmodułu.
-
Czym jest gwarancja na system enova365?
Celem gwarancji na system enova365 jest zapewnienie zgodności z aktualnymi przepisami prawnymi oraz posiadania najnowszej funkcjonalnie wersji programu.
W praktyce oznacza możliwość instalacji nowych wersji enova365, które ukażą się w czasie trwania gwarancji.
Gwarancja jest udzielana na pierwszy rok po zakupie programu bezpłatnie. Od drugiego roku użytkowania programu można wykupić przedłużenie gwarancji na kolejne 12 m-cy za kwotę 16% wartości enova. W przypadku nie przedłużenia gwarancji w terminie, można ją potem odnowić w dowolnym momencie za 30% wartości enova.
-
Co oznacza komunikat o upływie terminu gwarancji enova365?
W systemie enova365 na 30 dni przed upływem terminu gwarancji po zalogowaniu pojawia się okno z odpowiednią informacją.
Można to okno zignorować. Możemy też je zablokować.
Posiadamy w naszej bazie informacje o upływającym terminie gwarancji enova365 u poszczególnych Klientów i z odpowiednim wyprzedzeniem przesyłamy ofertę oraz fakturę pro forma na przedłużenie gwarancji. Nie wymaga to z Państwa strony żadnych działań.
Proszę oczekiwać kontaktu z naszej strony:)
-
Czy po upływie terminu gwarancji program przestanie działać?
Nie.
Licencja na program jest udzielana bezterminowo. Gwarancję natomiast należy co roku przedłużać.
Jeśli gwarancja nie zostanie przedłużona, program będzie działał nadal. Nie będzie natomiast można instalować nowych wersji udostępnionych przez producenta po upływie terminu gwarancji.
W praktyce oznacza to np. brak aktualnych wzorów deklaracji podatkowych lub brak możliwości wysyłki plików JPK - jeśli MF zmieni format wysyłanych plików.
-
W jaki sposób Adop integruje się z enova365?
Komunikacja pomiędzy Adop i enova365 jest dwustronna.
Adop pobiera niektóre dane bezpośrednio z bazy enova, np. dane kontrahentów, towarów, stany magazynowe, dokumenty zakupu.
Potrafi jednocześnie zapisywać dane do bazy enova. Dodając dokument w Adop jest on wystawiany w enova365 w tym samym czasie. Podobnie możemy z poziomu Adop dodać kontrahenta, towar, itp.
Integracja odbywa się więc w czasie rzeczywistym.
-
Czy SaldeoSMART integruje się z enova365?
Tak. Program SaldeoSMART służy m.in. do rozpoznawania na podstawie skanów faktur papierowych danych do wprowadzenia dokumentu do systemu enova365. Są to np. data dokumentu, kontrahent, kwoty z rejestru VAT. Dokument taki jest następnie przesyłany do enova365 i pojawia się jako dokument w Ewidencji dokumentów.
-
Czy razem z fakturą otrzymam protokół z wykonania usługi?
Tak. Do każdej faktury dołączamy protokoły dotyczące usług, które znajdują się na fakturze. Protokół zawiera skrócony opis wykonanych prac, datę, godzinę, czas oraz osobę, której pomagaliśmy.
-
Jakie sprawy mogę załatwić w Biurze Obsługi Klienta?
Biuro Obsługi Klienta jest dedykowanym miejscem do kontaktów z naszymi Klientami.
Typowe zadania realizowane przez BOK:- zamawianie nowych modułów lub dodatkowych stanowisk
- zamawianie aktualizacji enova
- pytania dotyczące fakturowania i protokołów
- umawianie i zmiana terminów konsultacji
- umawianie terminów instalacji aktualizacji enova
Zapraszamy do kontaktu:)