bg_image
Sprzedaż całego systemu
Wdrożenie całego systemu jest zagadnieniem o wiele bardziej złożonym niż sprzedaż pojedynczego programu czy aktualizacji. Wiemy, jak ważne jest w takim przypadku poznanie i spełnienie Twoich oczekiwań wobec systemu. Proces sprzedaży podzieliliśmy więc na etapy.
1. Analiza wstępna
Podczas spotkania poznajemy potrzeby i oczekiwania Twojej organizacji
2. Prezentacja
Na podstawie zebranych informacji przygotowujemy prezentację systemu dedykowaną Twojej firmie. Prezentację możemy przeprowadzić w dogodnym dla Ciebie miejscu lub on-line.
3. Ofertowanie
Na podstawie analizy wstępnej oraz informacji zebranych podczas prezentacji, przygotowujemy ofertę oraz wzory umów. Na sprzedaż oraz wdrożenie zawieramy umowy zapewniające bezpieczeństwo danych oraz informacji poufnych.
4. Negocjacje
Na tym etapie dopracowujemy z Tobą szczegóły oferty oraz treść umów. Dbamy o wszystkie niezbędne klauzule, aby Twoje dane i informacje poufne były odpowiednio chronione.
5. Sprzedaż
Z przyjemnością podpisujemy umowy, dostarczamy programy i rozpoczyna się proces wdrożenia enova365 w Twojej firmie.