The great explorer of the truth, the master-builder of human happiness no one rejects dislikes avoids pleasure itself because it is pleasure but because know who do not those how to pursue pleasures rationally encounter consequences that are extremely painful desires to obtain.
Read More
Wdrożenie
Wdrożenie całego systemu jest zagadnieniem o wiele bardziej złożonym niż sprzedaż pojedynczego programu czy aktualizacji. Wiemy, jak ważne jest w takim przypadku poznanie i spełnienie Twoich oczekiwań wobec systemu. Proces sprzedaży podzieliliśmy więc na etapy.
1. Analiza przedwdrożeniowa
Analiza przedwdrożeniowa jest w naszym przekonaniu najważniejszym etapem wdrożenia. Podczas analizy przeprowadzamy szereg spotkań z kluczowymi pracownikami Twojej firmy i pytamy o ich potrzeby oraz oczekiwania wobec systemu. Poznajemy też procesy, jakie występują w Twojej firmie. Na podstawie zebranych danych przygotowujemy projekt wdrożenia. Opisujemy w nim rozpoznane przez nas potrzeby Twojej firmy oraz sposób, w jaki zostaną one odwzorowane w systemie. Na tym etapie określamy również konieczność stworzenia dodatkowych rozwiązań programistycznych lub modyfikacji raportów. W projekcie zawarty jest też wstępny harmonogram wdrożenia.
2. Instalacja i konfiguracja
Instalujemy program na serwerze i stacjach roboczych. Konfigurujemy enova365 zgodnie z projektem wdrożenia. Na tym etapie m.in. powstają nowe typy dokumentów, zakładane są konta użytkowników systemu, wprowadzamy dane niezbędne do sprawozdawczości podatkowej.
3. Migracja danych z obecnie używanego systemu
Na tym etapie przenosimy do enova365 dane z systemów dotychczas używanych przez Twoją firmę. Zakres przenoszonych danych może być bardzo różny. Zależy on od Twoich oczekiwań oraz systemu, z którego przenosimy dane. Mogą być to proste dane kartotekowe kontrahentów, towarów, stany magazynowe czy dane kadrowe pracowników. Potrafimy również przenosić bardziej zaawansowane modele danych: plan kont, bilans otwarcia w księgowości, nierozliczone rozrachunki, obroty lub zapisy na kontach, a także kompletne dane kadrowo-płacowe z pełną historią z poprzedniego systemu.
4. Szkolenie użytkowników
Przykładamy dużą wagę do poznania przez użytkowników poszczególnych funkcjonalności enova365 i używania ich w codziennej pracy. Bez wiedzy o systemie operatorzy nie będą w stanie wykorzystać możliwości systemu. Szkolenie przeprowadzamy zwykle na wstępnie skonfigurowanym systemie na danych przeniesionych z poprzedniego programu. Dzięki temu użytkownicy poznają system nie na wersji demo, ale taki, na jakim będą pracować w przyszłości.
5. Tworzenie dodatkowych funkcjonalności i raportów
Podczas analizy przedwdrożeniowej może wyniknąć konieczność napisania dodatkowych rozwiązań lub raportów do systemu. Mogą być to zarówno dodatkowe funkcjonalności, jak również integracje z systemami zewnętrznymi. Często łączymy enova365 z systemami produkcyjnymi, projektowymi czy też korporacyjnymi w celach sprawozdawczych. Na tym etapie wdrożenia powstają także analizy BI i raporty dla kierownictwa.
6. Asysta w pierwszym okresie eksploatacji systemu
Etap szkolenia użytkowników nie pozwala nabyć biegłości w posługiwaniu się enova365. Potrzebne jest tu doświadczenia w pracy z systemem. Wpieramy pracowników Twojej firmy na początkowym etapie używania systemu. Przez pierwsze dni po uruchomieniu enova365 jesteśmy obecni w Twojej firmie i pomagamy w oswojeniu się z pracą na systemie. Później jesteśmy ciągle dostępni udzielając pomocy zdalnej lub telefonicznej. Pozwala to na płynne przejście z poprzedniego systemu na enova365, a pracownikom daje komfort i poczucie bezpieczeństwa w tym pełnym wyzwać okresie rozwoju Twojej firmy.