bg_image
Wdrożenie
Wdrożenie całego systemu jest zagadnieniem o wiele bardziej złożonym niż sprzedaż pojedynczego programu czy aktualizacji. Wiemy, jak ważne jest w takim przypadku poznanie i spełnienie Twoich oczekiwań wobec systemu. Proces sprzedaży podzieliliśmy więc na etapy.
1. Analiza przedwdrożeniowa
Analiza przedwdrożeniowa jest w naszym przekonaniu najważniejszym etapem wdrożenia. Podczas analizy przeprowadzamy szereg spotkań z kluczowymi pracownikami Twojej firmy i pytamy o ich potrzeby oraz oczekiwania wobec systemu. Poznajemy też procesy, jakie występują w Twojej firmie. Na podstawie zebranych danych przygotowujemy projekt wdrożenia. Opisujemy w nim rozpoznane przez nas potrzeby Twojej firmy oraz sposób, w jaki zostaną one odwzorowane w systemie. Na tym etapie określamy również konieczność stworzenia dodatkowych rozwiązań programistycznych lub modyfikacji raportów. W projekcie zawarty jest też wstępny harmonogram wdrożenia.
2. Instalacja i konfiguracja
Instalujemy program na serwerze i stacjach roboczych. Konfigurujemy enova365 zgodnie z projektem wdrożenia. Na tym etapie m.in. powstają nowe typy dokumentów, zakładane są konta użytkowników systemu, wprowadzamy dane niezbędne do sprawozdawczości podatkowej.
3. Migracja danych z obecnie używanego systemu
Na tym etapie przenosimy do enova365 dane z systemów dotychczas używanych przez Twoją firmę. Zakres przenoszonych danych może być bardzo różny. Zależy on od Twoich oczekiwań oraz systemu, z którego przenosimy dane. Mogą być to proste dane kartotekowe kontrahentów, towarów, stany magazynowe czy dane kadrowe pracowników. Potrafimy również przenosić bardziej zaawansowane modele danych: plan kont, bilans otwarcia w księgowości, nierozliczone rozrachunki, obroty lub zapisy na kontach, a także kompletne dane kadrowo-płacowe z pełną historią z poprzedniego systemu.
4. Szkolenie użytkowników
Przykładamy dużą wagę do poznania przez użytkowników poszczególnych funkcjonalności enova365 i używania ich w codziennej pracy. Bez wiedzy o systemie operatorzy nie będą w stanie wykorzystać możliwości systemu. Szkolenie przeprowadzamy zwykle na wstępnie skonfigurowanym systemie na danych przeniesionych z poprzedniego programu. Dzięki temu użytkownicy poznają system nie na wersji demo, ale taki, na jakim będą pracować w przyszłości.
5. Tworzenie dodatkowych funkcjonalności i raportów
Podczas analizy przedwdrożeniowej może wyniknąć konieczność napisania dodatkowych rozwiązań lub raportów do systemu. Mogą być to zarówno dodatkowe funkcjonalności, jak również integracje z systemami zewnętrznymi. Często łączymy enova365 z systemami produkcyjnymi, projektowymi czy też korporacyjnymi w celach sprawozdawczych. Na tym etapie wdrożenia powstają także analizy BI i raporty dla kierownictwa.
6. Asysta w pierwszym okresie eksploatacji systemu
Etap szkolenia użytkowników nie pozwala nabyć biegłości w posługiwaniu się enova365. Potrzebne jest tu doświadczenia w pracy z systemem. Wpieramy pracowników Twojej firmy na początkowym etapie używania systemu. Przez pierwsze dni po uruchomieniu enova365 jesteśmy obecni w Twojej firmie i pomagamy w oswojeniu się z pracą na systemie. Później jesteśmy ciągle dostępni udzielając pomocy zdalnej lub telefonicznej. Pozwala to na płynne przejście z poprzedniego systemu na enova365, a pracownikom daje komfort i poczucie bezpieczeństwa w tym pełnym wyzwać okresie rozwoju Twojej firmy.