• Co to jest wdrożenie?

    Wdrożenie systemu enova365 to proces implementacji i uruchomienia oprogramowania enova365 w Twojej firmie lub organizacji.

    Wdrożenie systemu enova365 polega na skonfigurowaniu i dostosowaniu go do specyficznych potrzeb i procesów firmy, przeprowadzeniu migracji danych, szkoleniu użytkowników oraz uruchomieniu systemu w pełni funkcjonalnym w organizacji.

  • Co to jest analiza przedwdrożeniowa?

    Analiza przedwdrożeniowa to etap przygotowawczy przed wdrożeniem systemu enova, mający na celu zrozumienie potrzeb, wymagań i specyfiki Twojej organizacji. Jest to proces, w którym Twoja firma współpracuje z zespołem wdrożeniowym Akrosoft w celu zebrania informacji, analizy obecnych procesów, identyfikacji luk i obszarów do poprawy oraz określenia oczekiwań i celów wdrożenia.

    Analiza przedwdrożeniowa obejmuje zazwyczaj spotkania z kluczowymi osobami, przeprowadzanie wywiadów, zbieranie dokumentacji, analizę danych i procesów biznesowych. Jej rezultatem jest raport zawierający wnioski i rekomendacje dotyczące strategii wdrożenia, zakresu prac, harmonogramu, zasobów i innych istotnych aspektów projektu.

  • Czy warto zawierać umowę serwisową?

    Ok. 90% naszych Klientów podpisuje po wdrożeniu umowę serwisową. Chcą oni mieć zapewnioną szybką pomoc, dobry kontakt i współpracę w rozwoju systemu. Umowy nie podpisują zazwyczaj Klienci, którzy zakupili małe instalacje enova (1-2 moduły). W takim przypadku wystarczająca jest pomoc okazjonalna - świadczona na życzenie Klienta.

  • Czy połączenie przez Pomoc zdalną jest bezpieczne?

    Stosowane przez nas programy (TeamViewer, AnyDesk) mają jedne z najlepszych zabezpieczeń na rynku. Połączenia są szyfrowane. Zainicjowanie połączenia wymaga po Twojej stronie uruchomienia programu do pomocy zdalnej. Widzisz na ekranie swojego komputera, co robimy. Zawsze więc masz kontrolę nad tym, jakie prace są wykonywane podczas połączenia zdalnego.

  • Jak wygląda proces przygotowania rozwiązania dedykowanego?

    Na początku analizujemy Twoją potrzebę biznesową i sprawdzamy, w jaki sposób można ją zrealizować w systemie enova. Następnie przygotowujemy projekt rozwiązania i jego wycenę. Po akceptacji wyceny tworzymy wersję testową rozwiązania, którą wspólnie z Tobą weryfikujemy pod kątem zgodności z oczekiwaniami oraz poprawności działania. Jeśli wszystko jest w porządku, przekazujemy rozwiązanie wraz z dokumentacją użytkownika.

  • Czy mogę do enova wczytywać dokumenty sprzedaży wystawione w innym programie?

    Tak. Jest kilka możliwości. Import może odbywać się z plików tekstowych, XML, Excel, itp. Do importu przez pliki tekstowe będzie konieczny dodatek Importy księgowe, a do importu plików XML - dodatek EDI. 

    Jeśli Twój program do fakturowania generuje pliki JPK_V7 lub JPK_VAT, to enova potrafi te pliki wczytywać bezpośrednio.

    Jeśli pliki XML są w innych formatach, piszemy dodatkowe rozwiązanie, które w odpowiedni sposób przekształca na etapie importu dane z pliku XML na odpowiednie pola bazy danych w enova.