Po okresie wdrożenia zapewniamy Twojej firmie stałą opiekę serwisową nad systemem.

Co wchodzi w zakres opieki serwisowej?

Usługi serwisowe świadczymy na trzy sposoby:

1. Umowa serwisowa (SLA)
Umowa serwisowa to specjalny rodzaj współpracy pomiędzy AKROSOFT a Twoją firmą. Stajemy się odpowiedzialni za prawidłowe działanie podstawowego narzędzia pracy w organizacji jakim jest enova365. Jesteśmy dostępni pod telefonem / mailem i w każdej sytuacji pomagamy użytkownikom systemu. Masz zagwarantowany czas naszej reakcji, a Twoje zgłoszenia mają w AKROSOFT najwyższy priorytet. Zapewniamy komfort i poczucie bezpieczeństwa Twoim pracownikom.
2. Pakiety przedpłacone
W ramach pakietu przedpłaconego wykupujesz określoną ilość godzin naszej pracy, którą możesz wykorzystać w określonym okresie czasu. Posiadamy pakiety: 4, 7, 10 i 15 godz. Okres wykorzystania zależy od ilości godzin w pakiecie. Twoje zgłoszenia mają w AKROSOFT priorytet wyższy niż pomoc okazjonalna. Termin wykonania usługi zależy od dostępności konsultantów. Czas reakcji na zgłoszenie nie jest zagwarantowany. Jeśli nie korzystasz z umowy serwisowej, jest to finansowo bardziej ekonomiczny sposób współpracy z nami niż pomoc okazjonalna.
3. Pomoc okazjonalna
Jeśli nie zdecydujesz się na umowę serwisową czy pakiety przedpłacone, możemy świadczyć dla Twojej firmy usługi serwisowe w ramach pomocy okazjonalnej. Sam decydujesz, kiedy chcesz się z nami skontaktować i zamówić konsultację. Termin wykonania usługi zależy od dostępności konsultantów. Czas reakcji na zgłoszenie nie jest zagwarantowany. Jest to najdroższa opcja usług serwisowych, ale wielu klientów z mniejszych organizacji z powodzeniem z niej korzysta.
Szczegółowy opis obsługi zlecenia serwisowego znajdziesz tutaj

Dlaczego warto podpisać umowę serwisową?

  1. Priorytetowa obsługa. Twoje zgłoszenia realizujemy w pierwszej kolejności. Jest to szczególnie ważne przy spiętrzeniu zadań konsultantów w okolicach newralgicznych terminów księgowych (deklaracje VAT, CIT/ PIT, przełom roku) jak i kadrowych (wypłaty, deklaracje ZUS, PIT-11)
  2. Gwarantowany czas reakcji – 24 h. W nagłych przypadkach czy niestandardowych zachowaniach systemu podejmiemy działanie tak szybko jak to możliwe, lecz nie później niż w ciągu 24h.
  3. Instalacja nowych wersji. Troszczymy się, żebyś zawsze miał aktualną wersję programu. Dzwonimy, umawiamy się i instalujemy nową wersję. Szkolimy także ze zmian w nowych wersjach enova365.
  4. Tworzenie dodatków. Poszerzamy możliwości programu o nowe wydruki, raporty czy funkcjonalności, których potrzebę zauważysz w trakcie użytkowania systemu.
  5. Kumulacja godzin. Każda umowa ma określony miesięczny limit godzin naszej pracy. Godziny niewykorzystane w danym miesiącu, przechodzą na kolejny miesiąc. Nie tracisz godzin z umowy.
  6. Prace rozwojowe. Poznając dobrze Twoją organizację proponujemy kierunki rozwoju systemu, aby jeszcze lepiej wspierać Twoją firmę w osiąganiu celów. Sugerujemy, które funkcjonalności enova365 mogłyby usprawnić Twoją pracę lub zautomatyzować rutynowe czynności.
FAQ
  • Czy warto zawierać umowę serwisową?

    Ok. 90% naszych Klientów podpisuje po wdrożeniu umowę serwisową. Chcą oni mieć zapewnioną szybką pomoc, dobry kontakt i współpracę w rozwoju systemu. Umowy nie podpisują zazwyczaj Klienci, którzy zakupili małe instalacje enova (1-2 moduły). W takim przypadku wystarczająca jest pomoc okazjonalna - świadczona na życzenie Klienta.