bg_image
Serwis
Mamy świadomość, że wdrożenie jest tylko pierwszym etapem naszej współpracy z Tobą. Równie ważnym elementem jest późniejszy serwis oprogramowania czyli pomoc pracownikom Twojej firmy w codziennej eksploatacji systemu.
Jak prowadzimy serwis?
1. Zgłoszenie serwisowe
Potrzebę konsultacji możesz zgłosić do nas w dogodny dla Ciebie sposób: telefonicznie, mailem lub poprzez AKROSELF – internetowy System Obsługi Zgłoszeń. link
2. Przyjęcie zgłoszenia
Twoje zgłoszenie zostaje przez nas przyjęte i przypisane odpowiedniemu konsultantowi. Otrzymujesz informację, kto i kiedy zajmie się realizacją zgłoszenia.
3. Realizacja zgłoszenia
W umówionym terminie nasz konsultant kontaktuje się z Tobą i rozwiązuje zgłoszony problem. Pomoc odbywa się najczęściej zdalnie link. Czasem wystarczy telefon lub mail. Niektóre prace wymagają wizyty w siedzibie Twojej firmy.
4. Protokół
Po zakończonej pracy nasz konsultant sporządza protokół z realizacji zgłoszenia. Zapisuje w nim skrócony opis prac, czas ich wykonania oraz osobę, której pomagał.
5. Fakturowanie
Na podstawie zatwierdzonych protokołów następuje fakturowanie. Jeśli masz podpisaną z nami umowę serwisową link, fakturowanie następuje na końcu miesiąca. Wraz z fakturą przesyłamy Ci protokoły z realizacji zgłoszeń.