The great explorer of the truth, the master-builder of human happiness no one rejects dislikes avoids pleasure itself because it is pleasure but because know who do not those how to pursue pleasures rationally encounter consequences that are extremely painful desires to obtain.
Read More
Serwis
Mamy świadomość, że wdrożenie jest tylko pierwszym etapem naszej współpracy z Tobą. Równie ważnym elementem jest późniejszy serwis oprogramowania czyli pomoc pracownikom Twojej firmy w codziennej eksploatacji systemu.
Jak prowadzimy serwis?
1. Zgłoszenie serwisowe
Potrzebę konsultacji możesz zgłosić do nas w dogodny dla Ciebie sposób: telefonicznie, mailem lub poprzez AKROSELF – internetowy System Obsługi Zgłoszeń. link
2. Przyjęcie zgłoszenia
Twoje zgłoszenie zostaje przez nas przyjęte i przypisane odpowiedniemu konsultantowi. Otrzymujesz informację, kto i kiedy zajmie się realizacją zgłoszenia.
3. Realizacja zgłoszenia
W umówionym terminie nasz konsultant kontaktuje się z Tobą i rozwiązuje zgłoszony problem. Pomoc odbywa się najczęściej zdalnie link. Czasem wystarczy telefon lub mail. Niektóre prace wymagają wizyty w siedzibie Twojej firmy.
4. Protokół
Po zakończonej pracy nasz konsultant sporządza protokół z realizacji zgłoszenia. Zapisuje w nim skrócony opis prac, czas ich wykonania oraz osobę, której pomagał.
5. Fakturowanie
Na podstawie zatwierdzonych protokołów następuje fakturowanie. Jeśli masz podpisaną z nami umowę serwisową link, fakturowanie następuje na końcu miesiąca. Wraz z fakturą przesyłamy Ci protokoły z realizacji zgłoszeń.