Aktualizacja enova365 2304.3.5 – zmiany w przepisach
Jest to wersja, w której publikujemy funkcjonalności wynikające ze zmian w przepisach, związane z pracą zdalną oraz umowami o pracę.
Wersja kierowana jest przede wszystkim do klientów posiadających moduł Kadry Płace, ale zawiera również zmiany w module Handel oraz zmiany ogólnosystemowe.
Skrócona lista zmian
W module Kadry Płace:
Praca zdalna Dodaliśmy dodatkowe typy limitu pracy zdalnej: kwartalny i półroczny
Praca zdalna Dodaliśmy możliwość wyświetlenia informacji o pozostałym limicie pracy zdalnej okazjonalnej.
Praca zdalna Dodaliśmy dodatkowe oznaczenie dni w kalendarzu pracownika „Czas pracy” oraz „Norma czasu pracy”, w których występuje praca zdalna. Dni zostaną oznaczone ikoną „domek”.
Umowa o pracę Zmieniliśmy działanie wydłużania umowy o pracę na okres próbny o usprawiedliwione nieobecności pracownika.
Dokumenty dodatkowe Zmodyfikowaliśmy definicję dokumentu dodatkowego „e-wniosek o nieobecność usprawiedliwioną płatną”.
Czas Pracy Poprawiliśmy działanie statystyki czasu pracy w zakresie wyliczenia Kodeksowej normy czasu pracy.
Informacja o warunkach zatrudnienia Zmodyfikowaliśmy wydruk Informacja o warunkach zatrudnienia.
W module Handel:
JPK Dodaliśmy nowy wzór pliku JPK_GV dedykowany dla podmiotów będących w grupach VATPraca zdalna Dodaliśmy dodatkowe typy limitu pracy zdalnej.
Link do ulotki z pełną listą zmian
Sekcja komentarzy Anuluj pisanie odpowiedzi
Podobne wpisy
aktualizacja enova365 – 2406.3.6
Opublikowana została nowa wersja systemu.
aktualizacja enova365 – 2401.2.6
Opublikowana została nowa wersja systemu.
aktualizacja enova365 – w technologii NET
Opublikowana została nowa wersja systemu.
aktualizacja enova365 – 2306.1.5
Opublikowana została nowa wersja systemu.