Aktualizacja enova365 2304.3.5 – zmiany w przepisach

Jest to wersja, w której publikujemy funkcjonalności wynikające ze zmian w przepisach, związane z pracą zdalną oraz umowami o pracę.

Wersja kierowana jest przede wszystkim do klientów posiadających moduł Kadry Płace, ale zawiera również zmiany w module Handel oraz zmiany ogólnosystemowe.

Skrócona lista zmian

W module Kadry Płace:

  • Praca zdalna Dodaliśmy dodatkowe typy limitu pracy zdalnej: kwartalny i półroczny

  • Praca zdalna Dodaliśmy możliwość wyświetlenia informacji o pozostałym limicie pracy zdalnej okazjonalnej. 

  • Praca zdalna Dodaliśmy dodatkowe oznaczenie dni w kalendarzu pracownika „Czas pracy” oraz „Norma czasu pracy”, w których występuje praca zdalna. Dni zostaną oznaczone ikoną „domek”.

  • Umowa o pracę Zmieniliśmy działanie wydłużania umowy o pracę na okres próbny o usprawiedliwione nieobecności pracownika. 

  • Dokumenty dodatkowe Zmodyfikowaliśmy definicję dokumentu dodatkowego „e-wniosek o nieobecność usprawiedliwioną płatną”. 

  • Czas Pracy Poprawiliśmy działanie statystyki czasu pracy w zakresie wyliczenia Kodeksowej normy czasu pracy.

  • Informacja o warunkach zatrudnienia Zmodyfikowaliśmy wydruk Informacja o warunkach zatrudnienia.

  •  

W module Handel:

  • JPK Dodaliśmy nowy wzór pliku JPK_GV dedykowany dla podmiotów będących w grupach VATPraca zdalna Dodaliśmy dodatkowe typy limitu pracy zdalnej. 

Link do ulotki z pełną listą zmian

Sekcja komentarzy

Twój adres nie zostanie opublikowany.

Podobne wpisy